FAQS

FAQ

Wij hebben een showroom. Je kunt via sales@decostar.nl contact met ons opnemen voor het maken van een afspraak voor een showroom bezoek.

Voor particulieren zijn onze artikelen verkrijgbaar bij onze wederverkopers. Wij zijn namelijk een groothandel en leveren uitsluitend aan bedrijven.

Wil jij als particulier onze producten kopen? Onze merken worden verkocht in verschillende winkels binnen Europa, in de store locators op de websites van onze merken vind je verkooppunten bij jou in de buurt.

Dit is zeker mogelijk, deze zijn te vinden onder 'Mijn account'. Ga naar je account en klik op "mijn orders'', achter de order staat een wolkje met een download pijl, klik hierop en de foto's worden in klein formaat gedownload.

Heb je een ander formaat nodig? Dan kun je deze aanvragen via sales@decostar.nl en wij zullen het fotomateriaal, bij beschikbaarheid, versturen. 

Wanneer wij de order hebben ontvangen zal deze, afhankelijk van betaling of betalingsconditie, normaliter binnen 4 tot 5 werkdagen verzonden worden. 

Orders via de webshop kunnen direct via ons betaalsysteem betaald worden.

Indien er een betalingsconditie is overeengekomen en aan alle voorwaarden is voldaan, zal de order conform deze conditie op rekening geleverd worden. Je vindt de betalingsconditie onder mijn gegevens in mijn account.

Je kunt via je account het backorderoverzicht inzien onder mijn open orderregels. Hierbij staat ook de mogelijke verzenddatum per regel vermeld, dit is echter niet altijd de exacte verzenddatum, aangezien een verzending pas gemaakt wordt indien er voldoende beschikbaar is voor levering. Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op via sales@decostar.nl

Het is helaas niet mogelijk om een order bij ons af te halen.

Deze informatie kun je inzien op de pagina verzending & levering.

Voor een levering in Nederland of België kun je dit inzien via https://mijnbezorgtijd.nl/nl/ vanaf 20:00 de dag voor verzending. Voor levering in andere landen is dit helaas niet mogelijk. 



Je kunt jouw reclamatie via invoice@decostar.nl aangeven Hierbij graag je klantnummer, factuurnummer, artikelnummer, aantal en foto’s doorgeven. Je reclamatie zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden. 

Deze mogelijkheid bieden wij helaas niet.